Sekretariat katedry prawa uek

Sekretariat jest nowy prawie w wszystkiej marce oraz firm, bo dzięki niemu dopuszczalny jest prawdziwy obieg dokumentów, potrzebnych do zarządzania całą organizacją. Funkcjonowanie sekretariatu pragnie istnieć dziś dobrane do niekonwencjonalnych metod komunikacji, a także spełniać rosnące wymagania pod kątem wydajnego i bliskiego przepływie informacji.

Dla osoby prowadzącej sekretariat program internetowy jest najznakomitszym rozwiązaniem, gdyż znacznie podwyższa on efektywność pracy z materiałami. Specjalne oprogramowanie dla sekretariatu może korzystać szereg funkcji, z których warto wymienić następujące: • Ewidencja dokumentów (np. zamówień, ofert, reklamacji, dokumentów pracowniczych), • Rejestr korespondencji (przychodzącej i wydającej), • Rejestr faktur zakupowych i sprzedażowych, • Ewidencja kontrahentów, • Katalog kontaktów wewnętrznych, • Elektroniczna książka adresowa (z możliwością adresowania kopert), • Terminarz spotkań, • Wzory pism i materiałów. Czerpiąc z planu, osoba odpowiedzialna za pracę sekretariatu ma przede wszystkim ofertę bardzo szybkiego znalezienia każdego papieru i każdej korespondencji, dzięki uporządkowanym rejestrom z automatyczną funkcją wyszukiwania. Dzięki programowi powiększa się obieg dokumentów wewnętrznych w firmie, co z pewnością posiada długie znaczenie dla przedsiębiorstw o rozbudowanej organizacji także zdrowej sumie pracowników. Tworzenie dokumentów i wysyłka sporej liczby korespondencji także przestaje być przedmiotem. To uniwersalne narzędzie można dostosowywać do samodzielnych potrzeb wszystkiej nazwy a sposobu funkcjonowania sekretariatu. I co najważniejsze, dzięki internetowemu przechowywaniu dokumentów można bardzo ograniczyć ilość zużywanego papieru w nazwie oraz liczbę segregatorów.